بهترین دندان پزشک زیبایی

دکتر ساسان ترابیان دندانپزشک زیبایی اولین فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی مشهد

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

انتخاب بهترین دندان‌پزشک زیبایی


وقتی صحبت از بهترین دندانپزشک زیبایی به میان می‌آید اهمیت پیشگیری و رعایت بهداشت دهان و دندان و اهمیت این عضو ارزشمند بیش از پیش جلوه‌گر می‌شود.

عضوی مهم که سلامتش با سلامت عمومی بدن ارتباط مستقیمی دارد و اگر سلامتی آن به خطر بیفتد باعث بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شود و گاه خطرات هولناکی همچون بیماری‌های قلبی را در پی دارد.

اما این عضو مهم علاوه بر اثرات گسترده ی خود در سلامتی نقش قابل ‌ذکر دیگری هم دارد که انکارناپذیر است و آن ایفای نقش در صحنه ی زیبایی فرد است.

زیبایی دندان‌ها به‌عنوان اولین جلوه در برخورد افراد با یکدیگر که با شکفتن لبخند ایجاد می‌شود می‌تواند بنیان‌گذار یک رابطهٔ عمیق و خوشایند برای افراد باشد.

دندانپزشکی زیبایی

خدمات دندانپزشکی زیبایی


دندانپزشکی زیبایی را می توان بهترین راهکار جهت داشتن چهره ای زیبا دانست که این کار را باید به متخصص دندانپزشک بسپارید تا بتوانید بهترین نتیجه را شاهد باشید. لازم به ذکر است که دندانپزشکی زیبایی خدمات متفاوتی دارد که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. از جمله خدمات بهترین دندانپزشک زیبایی می توان به: اینله و اونله، ایمپلنت دندان ، ارتودنسی، بلیچینگ و ... اشاره کرد.

 اصلاح طرح لبخند

مهم‌ترین قسمت چهره، لبخند فرد مقابل است که زیباترین پیام را به مخاطب مخابره می‌کند و هر چه لبخند زیباتر باشد، تاثیرگذاری بیشتر می‌شود.
زیبایی لبخند آن قدر مهم و البته تاثیرگذار است که افراد برای داشتن این موهبت شگفت انگیز حاضر هستند هزینه کنند و با مراجعه به متخصصین در این زمینه این امکان را برای خود فراهم کنند.

لمینت دندان

روش های دندان پزشکی زیبایی علاوه بر هزینه اصلاح طرح لبخند بالا ، نیازمند مراقبت منظم از بهداشت دهان است و ممکن است نیازمند انجام اقدامات مربوط به نگهداری دندان ها در طول زمان باشد. برای مثال، سفید شدن دندان ها باید هر چند وقت یک بار به منظور حفظ سفیدی و روشنی دندان ها انجام شود. همچنین روکش های پرسلین ممکن است تراشیده شده یا دچار شکستگی شوند و به این ترتیب نیاز به جایگزینی و تعویض داشته باشند. زیبایی دندان با کامپوزیت دائم می تواند لک شده و نیازمند اصلاح یا تعویض باشد. روکش دندان معمولاً نیازمند جایگزینی در هر 10 تا 15 سال است. بهبود وضعیت لبخند لثه ای نیز می تواند نیازمند اصلاح اقدامات اصلاحی انجام شده با گذشت زمان باشد. در ضمن برای اطلاع دقیق از هزینه اصلاح طرح لبخند باید با پزشک مشورت نمایید.

انواع ایمپلنت

کاربرد ایمپلنت دندانی 

عمل ترمیمی ایمپلنت در قراردادهای بیمه ای نیست و پرداخت هزینه های آن در اکثر مواقع به عهده شخص می باشد. استفاده از روش های مختلف قالب گیری و روکش در عمل ایمپلنت فاکتور مهمی در تخمین هزینه های ترمیم زیبایی دندان ذر این روش است و توسط دندانپزشک متخصص پروتز مشخص می گردد. تهیه پروتز از برخی برندهای تولید کننده مشهور و صاحب نام، احتیاج به پرداخت هزینه های بسیار زیادی داشته و تعدادی از این شرکت ها به عنوان ضمانت، انجام مجدد درمان پس از شکست در خط اول درمان را به عهده می گیرند. برخی برندهای شرکت تولید کننده پروتزهای دندانی در کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، سوئیس و سوئد بسیار گران قیمت است و تهیه آنها احتیاج به پرداخت هزینه های بسیار زیادی خواهد داشت.





:: برچسب‌ها: هزینه لمینت دندانی،هزینه کاشت دندان،هزینه اصلاح طرح لبخند،ارتودنسی، لمینت دندان،دندانپزشک خوب در تهران، بهترین دندان پزشک زیبایی، دندان پزشک زیبایی، ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : احمد خلیلی
ت : سه شنبه 21 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی